Wersja archiwalna 2006-09-08 19:07:09
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 219 z dnia 24.08.2006
POZYCJA 43847
POZYCJA 43847
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Wyszków: wykonanie zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z garażami i usługami - budynek nr 1 z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Wyszkowie przy ul. 1 Maja, nr działki 3555/1
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wyszkowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.zo.o., do kontaktów: Agnieszka Przybysz, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7428877, fax 029 7428877, e-mail: wtbswyszkow@xl.wp.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): tbs-wyszkow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka prawa handlowego; budownictwo społeczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z garażami i usługami - budynek nr 1 z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Wyszkowie przy ul. 1 Maja, nr działki 3555/1.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wyszków ul. 1Maja, nr działki 3555/1.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na 1, z garażami w budynku i usługami wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Wyszkowie przy ul. 1 Maja, nr działki 3555/1. Budynek posiada 4 kondygnacje mieszkanle, 4 klatki schodowe, całkowite podpiwniczenie i poddasze nieużytkowe. Dane ogólne budynku: powierzchnia całkowita netto - 3 021,44 m kw., powierzchnia zabudowy - 787,9 m kw., kubatura - 11 870,00 m sześc., liczba mieszakń 41 - powierzchnia użytkowa mieszkań 1 960,14 m kw., liczba pomieszczeń usługowych - 3 o łącznej powierzchni 188,83 m kw. Budynek wyposażony w instalacje wod-kan, c.o., c.c.w.w., elektryczną, gazową
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.13.40, 45.21.13.41, 45.21.13.50.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o łącznej powierzchni całkowitej netto - 3 021,44 m kw., kubaturze - 11 870,00 m sześc., 41 mieszkań o łącznej powierzchni użytkowej mieszkań 1 960,14 m kw., 3 pomieszczenia użytkowe o łącznej powierzchni użytkowej 188,83 m kw. W zakres zamówienia wchodzi też uzbrojenie terenu i zagospodarowanie terenu w granicach działki nr 3555/1. Maksymalna kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 5 320 000 zł
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 25 000,00 PLN
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (pzp). wykonawca składający ofertę musi zamieścić w dokumentacji ofertowej dokumenty ( w tym oświadczenie) wymagane postanowieniami SIWZ, na potwierdzenie spełnienia warunków określonych ogólnie w art. 22 ust.l pkt 1-3 pzp 1 podanych niżej warunków szczegółowych:
1. Wybudowali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat ( dotyczy lat: 2001 - 2006 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), budynków o kubaturze łącznej nie mniejszej niż 10.000m sześc., w tym jeden o kubaturze nie mniejszej niż 5.000m sześc. sklasyfikowanych według pkob w klasach: 1122 lub 1130 lub 1230 lub 1264,
2. Dyspononują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalizacjach:
- konstrukcyjno - budowlanej
- instalacyjnej, w zakresie sieci i urządzeń wodociągowo - kanalizacyjnych,
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych
- instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
A) posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1.000.000 PLN
B) osiągnęli w ostatnich trzech latach obrotowych łączne obroty w wys. nie mniejszej niż 5 000.000,00 PLN
4. Posiadają w formie prawa własności, umowy dzierżawy, najmu, leasingu itp., i będą mieli zapewniony dostęp do potencjału technicznego, maszyn narzędzi i urządzeń niezbędnych do należytej realizacji zamówienia, tj. co najmniej: 1 koparkę, 1 żuraw, 1 samochód samowyładowczy, 1 samochód skrzyniowy, komplet rusztowań
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia, nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) informacja banku prowadzącego rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) informacja o osiągniętych obrotach w poprzednich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres.
7) imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych (kierownik budowy i kierownicy robót) z podaniem zakresu przewidzianych dla nich czynności w tym zamówieniu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane osoby
posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz że są wpisane na listę właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
8) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi Wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia.
10) wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót.
11) tabela elementów robót scalonych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: tbs-wyszkow.bip.org.pl.
Opłata: 830 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności:
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 10:05, Biuro Wyszkowskiego TBS sp. z o. o., ul. Komunalna 1A, 07-200 Wyszków.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.
...........................................................................................................................
Dokumenty do poprania ze strony:
SPECYFIKACJE TECHNICZNE:
1. ST-1 WO WYMAGANIA OGÓLNE pobierz
2. ST-2 ROBOTY ZIEMNE pobierz
3. ST-3 ROBOTY KONSTRUKCYJNE pobierz
10. ST-10 DROGI, PLACE, CHODNIKI pobierz 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA:
1. Projekt zagospodarowania terenu zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z garażami i usługami z elementami małej architektury.
2. Projekt dróg i ukształtowania terenu.
3. Projekt oświetlenia terenu.
4. Dokumentacja geotechniczna badań podloża gruntów.
5. Architektura.
6. Konstrukcja.
7. Instalacja wod.-kan. i c.w.
8. Instalacja centarlnego ogrzewania.
9. Instalacja gazowa.
10. Wymiennikownia c.o. i c.w.
11. Instalacje elektryczne i AKP wymiennikowni.
12. Instalacja elektryczna wewnętrzna.
13. Układy pomiarowe elektryczne.
14. Instalacja centralnego ogrzewania w zakresie zasilania kurtyn powietrznych w uslugach.
15. Przyłącza wody.
16. Kanalizacja sanitarna z przyłączeniami.
17. Przyłącza sieci cieplnej preiolownej wysokich parametrów.
18. Kanalizacja deszczowa z przyłączami.
PRZEDMIAR ROBÓT:
1. Zespół zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z garażami i usługami - budynek nr 1. Roboty budowlane pobierz
2. Drogi i ukształtowanie terenu pobierz
3. Oświetlenie terenu pobierz
4. Instalacje elektryczne wewnętrzne pobierz
5. Sieć kanalizacji deszczowej z przyłączeniami pobierz
6. Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączniami pobierz
7. Przyłącza wody do budynku nr 1 i 2 pobierz
8. Węzeł cieplny pobierz
9. Instalacja gazowa pobierz
10. Instalacja wod.-kan. i drenażu pobierz
11. Instalacja centralnego ogrzewania pobierz
12. Instalacja centralnego ogrzewania oraz pzryłącze sieci cieplnej do budynku nr 2 pobierz
SZKICE:
1. SZKIC NR 1 - Przyłącze wodociągow i SZKIC NR 2 - Sieć kanaliazcji sanitarnej z przyłązceniami pobierz
2. SZKIC NR 3 - Sieć kanalizacji deszczowej z przyłączeniami i SZKIC NR 4 - Sieć cieplna preizolowana niskich parametrów pobierz
3. SZKIC NR 5 - zagospodarowanie i urządzenie terenu pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Prusik Iwona
- Data udostępnienia w BIP: 2006-09-08
- Informacja zaktualizowana przez: Prusik Iwona
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-08 19:07:09
- Liczba odsłon: 4357
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2006-08-24 22:13:35 2006-08-24 22:16:01 2006-08-30 12:55:09 2006-08-30 15:58:13 2006-08-30 16:00:57 2006-08-30 16:01:38 2006-08-31 14:26:29 2006-08-31 14:36:40 2006-08-31 14:42:09 2006-08-31 15:45:17 2006-08-31 15:46:59 2006-08-31 15:48:23 2006-08-31 15:52:09 2006-08-31 15:58:36 2006-09-05 14:12:35 2006-09-05 14:15:37 2006-09-05 14:21:00 2006-09-05 15:03:31 2006-09-05 15:09:55 2006-09-05 15:10:53 2006-09-05 15:12:39 2006-09-05 15:23:23 2006-09-05 15:31:12 2006-09-05 15:40:22 2006-09-05 15:46:56 2006-09-05 15:53:31 2006-09-05 16:32:36 2006-09-05 16:45:45 2006-09-05 16:50:48 2006-09-05 17:30:28 2006-09-05 17:53:02 2006-09-05 17:58:19 2006-09-08 19:03:33 2006-09-08 19:07:09 2006-09-08 19:10:16 2006-09-08 19:10:53 2006-09-14 13:22:40 2006-09-14 13:32:33 2006-09-14 13:48:46 2006-09-14 17:06:42 2006-09-15 10:59:46 2006-09-15 11:07:12 2006-09-15 11:11:23 2006-09-15 11:12:13 2006-09-15 11:34:07 2006-09-15 18:12:26 2006-09-15 18:17:14 2006-09-15 18:19:36 2006-09-15 18:22:19 2006-09-15 18:25:13 2006-09-15 18:26:13 2006-09-15 18:29:58 2006-09-15 18:33:08 2006-09-15 18:35:16 2006-09-15 18:36:52